20121130

Farmor, 
Jag tror att det lättar. De senaste två dagarna har tankesnurrat dämpat sig och jag kan till och med se det positiva. Inte så att jag sprudlar men det känns åtminsotne meningsfullt att leva. Och jag tänker på dig med ett leende.Härom natten vaknade jag av att jag drömde att du skrattade, det kändes så verkligen,kanske var du och hälsade på mig i drömmarna? 
Snön faller utanför och det är så vackert. Tänker på förra året hur jobbigt det var för dig att handla när det var så isigt ute; det gick ju inte. Tänk att det bara var ett år sen, tiden springer iväg. Och mäniskor man älskar försvinnr. Både du och K slutade andas 2012, jag hoppas verkligen att 2013 blir ett år då alla omkring mig mår bra, jag själv också såklart.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0